8 komentarze
  1. Mimo wszystko dam jej szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktyczne książka nie zachwyca, ale moim zdaniem to bardzo udany początek serii i mam nadzieję, ze w kolejnych tomach będzie tendencja "wzrostowa"

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak i Ty lubię powieści urban fantasty. Co do książki to pomimo wad które przedstawiłaś chetnie bym ją przeczytała. W dodatku, dodatkowo taka kreacja głównego bohatera jest ciekawą koncepcją ale może powodować pewne braki i w tym się z Tobą zgodzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... Wydaje się interesujące i dość oryginalne ^^ Po obejrzeniu zwiastuna( na którym w większości się uśmiechałam z powodu efektów specjalnych) i przeczytaniu twojej opinii, sądzę że jednak spróbowałam przygody z tą książką. Intryguje mnie ten wątek pomiędzy bohaterami, a dokładniej jak okazują tą wzajemną niechęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście dość długo Cię nie było, jednak czasu nie da się rozciągnąć :) A książka średnia, więc raczej nie sięgnę. Co będzie następne?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zabrzmiało dla mnie zbyt ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie sięgnę po tę powieść. Nie moje klimaty.
    Pozdrawiam ;)
    http://swiat-w-dloniach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie samej książka prawdę mówiąc nie zainteresowała nawet na tyle, by po nią sięgnąć. Po takich recenzjach jak Twoja - nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń