Serię, które chcę skończyć:
Christopher Paolini - Eragon:
1. Eragon
2. Najstarszy
3. Brisingr
4. Dziedzictwo t.1 [recenzja]
5. Dziedzictwo t2.
Anne Bishop - Czarne kamienie:
1. Córka krwawych
2. Dziedziczka cieni
3. Królowa ciemności
4. Serce Kaeleer
5. Splątane sieci
6. Niewidzialny pierścień
7. Przymierze ciemności
8. Pani Shaladoru
9. Świt zmierzchu
Anne Bishop - Efemera:
1. Sebastian [recenzja]
2. Belladonna
3. Most marzeń
Anne Bishop - Inni:
1. Pisane szkarłatem [recenzja]
2. Morderstwo wron [recenzja]
3. Vision in Silver
4. ?
5. ?
Peter V. Brett - Cykl demoniczny:
1. Malowany człowiek t.1 [recenzja]
2. Malowany człowiek t.2 [recenzja]
3. Pustynna włócznia t.1
4. Pustynna włócznia t.2
5. Wojna w blasku dnia t.1 [recenzja]
6. Wojna w blasku dnia t.2 [recenzja]
7. The skull throne (tytuł roboczy)
8. The Core (tytuł roboczy)
Cinda Williams Chima - Siedem królestw
1. Król demon [recenzja]
2. Wygnana królowa [recenzja]
3. Tron szarych wilków [recenzja]
4. Karmazynowa korona
Richelle Mead - Akademia wampirów
1. Akademia wampirów [recenzja]
2. W szponach mrozu [recenzja]
3. Pocałunek cienia
4. Przysięga krwi
5. W mocy ducha
6. Ostatnie poświęcenie
Richelle Mead - Czarna łabędzica
1. Córka burzy [recenzja]
2. Królowa cierni
Richelle Mead - Georgina Kincaid
1. Melancholia sukuba
2. Podboje sukuba
3. Marzenia sukuba
4. Namiętność sukuba
5. Cienie sukuba
6. Odkrycie sukuba
Richelle Mead - Kroniki krwi
1. Kroniki krwi
2. Złota lilia
3. Magia indygo
Libba Bray - Magiczny krąg
1. Mroczny sekret [recenzja]
2. Zbuntowane anioły
3. Studnia wieczności
Suzanne Collins - Igrzyska śmierci
1. Igrzyska śmierci
2. W pierścieniu ognia
3. Kosogłos
Veronica Roth - Niezgodna
1. Niezgodna [recenzja]
2. Zbuntowana
3. Wierna
Gena Showalter - Władcy podziemi
1. Mroczna noc [recenzja]
2. Mroczna więź
3. Mroczna żądza
4. Mroczny szept [recenzja]
5. Mroczna namiętność
6. Mroczne kłamstwa
Ilona Andrews - Kate Daniels
1. Magia kąsa [recenzja]
2. Magia parzy
3. Magia uderza
4. Magia krwawi
Patricia Briggs - Mercedes Thompson
1. Zew księżyca [recenzja]
2. Więzy krwi [recenzja]
3. Pocałunek żelaza
4. Znak kości
5. Zrodzony ze srebra
6. Piętno rzeki
6. Piętno rzeki
Patricia Briggs - Alfa i Omega:
1. Wilczy trop [recenzja]
2. Hunting Ground
3. Fair Game
Jaye Wells - Sabina Kane
1. Rudowłosa [recenzja]
2. Mag w czerni [recenzja]
3. Zielonooki demon [recenzja]
4. Złotousta diablica [recenzja]
5. Błękitnokrwista wampirzyca
Maria V. Snyder - Twierdza magów
1. Siła trucizny [recenzja]
2. Prawda ognia
3. Dotyk magii
Colleen Houck - Klątwa tygrysa
1. Klątwa tygrysa
2. Klątwa tygrysa. Wyzwanie
3. Klatwa tygrysa. Wyprawa [recenzja]
4. Klątwa tygrysa. Przeznaczenie
Becca Fitzpatrick - Szeptem
1. Szeptem
2. Crescendo
3. Cisza [recenzja]
4. Finale
Olga Gromyko - Wolha Redna
1. Zawód: Wiedźma t.1 [recenzja]
2. Zawód: Wiedźma t.2
3. Wiedźma opiekunka t.1
4. Wiedźma opiekunka t.2
5. Wiedźma naczelna
Michael Grant - Gone
1. Faza pierwsza. Niepokój
2. Faza druga. Głód
3. Faza trzecia. Kłamstwa [recenzja]
4. Faza czwarta. Plaga
5. Faza piąta. Ciemność
6. Faza szósta. Światło
J.R. Ward - Bractwo czarnego sztyletu
1. Mroczny kochanek [recenzja]
2. Ofiara krwi [recenzja]
3. Wieczna miłość [recenzja]
4. Wampirze serce
5. Śmiertelna klątwa
6. Dziedzictwo krwi
7. Anioł zemsty
8. Dusza wampira [recenzja]
9. Droga przeznaczenia [recenzja]
10. Księżycowa przysięga [recenzja]
11. Sidła namiętności
Licia Troisi - Kroniki Świata Wynurzonego
1. Nihal z Krainy Wiatru [recenzja]
2. Misja Sennara
3. Talizman mocy
G.R.R. Martin - Pieśń lodu i ognia
1. Gra o tron
2. Starcie królów
3. Nawałnica mieczy: Stal i śnieg
4. Nawałnica mieczy: Krew i złoto
5. Uczta dla wron: Cienie śmierci
6. Uczta dla wron: Sieć spisków
7. Taniec ze smokami I
8. Taniec ze smokami II
Joel Shepherd - Próba krwi i stali:
1. Sasha [recenzja]
2. Petrodor
3. Tracato
4. Heaven
Gail Z. Martin - Polegli królowie
1. Zaprzysiężeni [recenzja]
2. Straszni
Gail Z. Martin - Kroniki czarnoksiężnika
1. Przywoływacz dusz
2. Krwawy król
3. Mroczna ostoja
4. Wybraniec Mrocznej Pani
Cykl "Poza czasem"
1. Zoe Marriott - Cienie na księżycu
2. Eva Voller - Magiczna gondola [recenzja]
3. Zoe Marriott - Królestwo łabędzi [recenzja]
4. Eva Voller - Złoty most [recenzja]
39 wskazówek:
1. Rick Riordan - Labirynt kości [recenzja]
2. Gordon Korman - Fałszywa nuta [recenzja]
3. Peter Lerangis - Złodziej miecza [recenzja]
4. Jude Watson - Sekret grobowca [recenzja]
5. Patrick Carman - Czarny krąg [recenzja]
6. Jude Watson - In too deep
7. Peter Lerangis - The Viper's nest
8. Gordon Korman - The emperor's code
9. Linda Sue Park - Storm warming
10. Margaret Peterson Haddix - Into the Gauntlet
11. Wszyscy autorzy -Vespers rising
Mark Hodder - Burton i Swinburne:
1. W dziwnej sprawie Skaczącego Jacka [recenzja]
2. W zdumiewającej sprawie Nakręcanego Człowieka [recenzja]
3. Wyprawa w Góry Księżycowe [recenzja]
4. The Secret of Abdu El Yezdi
Tamora Pierce - Kroniki Tortallu/Becca Cooper
1. Klątwa opali [recenzja]
2. Magia złota
3. Mastiff
Marie Lu - Legenda
1. Rebeliant [recenzja]
2. Wybraniec [recenzja]
3. Patriota
Mia Marlowe - Dotyk pokus:
1. Dotyk złodziejki [recenzja]
2. Dotyk łajdaka
3. Dotyk oszusta
4. Touch of a Lady
Leigh Bardugo - Trylogia Grisza:
1. Cień i kość [recenzja]
2. Sztorm i grom
3. Ruin and Rising
Sarah J. Maas - Szklany tron:
1. Szklany tron [recenzja]
2. Korona północy
3. ?
4. ?
Marissa Meyer - Saga księżycowa:
1. Cinder [recenzja]
2. Scarlet [recenzja]
3. Cress
4. Winter
Carrie Ryan - Las zębów i rąk:
1. Las zębów i rąk [recenzja]
2. Śmiercionośne fale [recenzje]
3. Miejsca ciemne i puste
Michael J. Sullivan - Odkrycia Riyrii:
1. Królewska krew. Wieża elfów
2. Nowe Imperium. Szmaragdowy sztorm [recenzja]
3. Zdradziecki plan [recenzja]
4. Pradawna stolica [recenzja]
Jennifer Estep - Akademia Mitu:
1. Dotyk Gwen Frost [recenzja]
2. Pocałunek Gwen Frost [recenzja]
3. Tajemnice Gwen Frost
4. Wina Gwen Frost
5. Midnight Frost
6. Killer Frost
Veronica Rossi - Przez burze ognia:
1. Przez burze ognia [recenzja]
2. Przez bezmiar nocy [recenzja]
3. Wielki błękit
C.J. Daugherty - Nocna szkoła:
1. Wybrani [recenzja]
2. Dziedzictwo [recenzja]
3. Zagrożeni [recenzja]
4. Zbuntowani
5. ?
Gena Showalter - Kroniki Białego Królika:
1. Alicja w krainie zombi [recenzja]
2. Alicja i lustro zombi [recenzja]
3. The Queen of the Zombie Hearts
Leonardo Patrignani - Wszechświaty:
1. Wszechświaty [recenzja]
2. Wszechświaty. Pamięć [recenzja]
3. Wszechświaty. Utopia
Larissa Ione - Demonica:
1. Rozkosz nieujarzmiona [recenzja]
2. Pragnienie wyzwolone
3. Passion Unleashed
4. Ecstasy Unveiled
5. Sin Undone
Mark Lawrence - Rozbite Imperium:
1. Książę cierni [recenzja]
2. Król cierni
3. Cesarz cierni
Samantha Shannon - Czas żniw:
1. Czas żniw [recenzja]
2. Zakon mimów
3.
4.
5.
6.
7.
Katarzyna Michala - Kroniki Ferrinu:
1. Gra o Ferrin [recenzja]
2. Powrót do Ferrinu
3. Serce Ferrinu
4. Wojna o Ferrin
5. Pani Ferrinu
Leigh Fallon - Córka żywiołu:
1. Córka żywiołu [recenzja]
2. Cień żywiołu [recenzja]
3. Age of the Fifth
Martyna Raduchowska - Szamanka od umarlaków:
1. Szamanka od umarlaków [recenzja]
2. Demon luster [recenzja]
3. ?
Brodi Ashton - Podwieczność:
1. Podwieczność [recenzja]
2. Everbound
3. Evertrue
Susan Ee - Opowieść Pernyn o końcu świata:
1. Angelfall [recenzja]
2. Penryn i świat po [recenzja]
3. ?
Robin LaFevers - Jego Nadobna Zabójczyni:
1. Posępna litość [recenzja]
2. Mroczny triumf [recenzja]
3. Mortal Heart
Kiera Cass - Selekcja:
1. Rywalki [recenzja]
2. Elita [recenzja]
3. Jedyna
4. Następczyni
* Rywalki. Książę i Gwardzista
* Rywalki. Królowa i Faworyta
Manel Laureiro - Apokalipsa Z:
1. Początek końca [recenzja]
2. Mroczne dni [recenzja]
3. Gniew sprawiedliwych
Kay Meyer - Arkadia:
1. Przebudzenie Arkadii [recenzja]
2. Arkadia płonie [recenzja]
3. Upadek Arkadii
Andrew Fukuda - Polowanie:
1. Polowanie [recenzja]
2. Zdobycz [recenzja]
3. The Trap
Daniela Sacerdoti - Sarah Midnight:
1. Wizje [recenzja]
2. Przypływ
3. Spirit
Gina Damico - Zgon:
1. Zgon [recenzja]
2. Scorch
3. Rogue
Robin Hobb - Skrytobójca:
1. Uczeń skrytobójcy [recenzja]
2. Królewski skrytobójca [recenzja]
3. Wyprawa skrytobójcy
Katarzyna Michalak - Trylogia Kwiatowa:
1. Ogród Kamili [recenzja]
2. Zacisze Gosi [recenzja]
3. Przystań Julii
Brandon Mull - Pięć królestw:
1.Łupieżcy niebios [recenzja]
2. The Rouge Knight
3. Crystal Keepers
4. ?
5. ?
Garth Nix - Stare Królestwo:
1.Sabriel [recenzja]
2.Lirael. Córka Clayrów [recenzja]
3. Abhorsen
4.Clariel [recenzja]
Salla Simukka - Lumikki Andersson
1.Czerwone jak krew [recenzja]
2. Białe jak śnieg
3.Czarne jak heban [recenzja]
Brandon Mull - Pięć królestw:
1.
2. The Rouge Knight
3. Crystal Keepers
4. ?
5. ?
Garth Nix - Stare Królestwo:
1.
2.
3. Abhorsen
4.
Salla Simukka - Lumikki Andersson
1.
2. Białe jak śnieg
3.
U K O Ń C Z O N E!
- Emily Rodda - Pas Deltory (8 tomów)
- Scott Westerfeld - Lewiatan (3 tomy)
- Tahereh Mafi - Dotyk Julii (3 tomy)
- Liz Braswell - Dziewięć żyć Chloe King (3 tomy)
- Cassandra Clare - Diabelskie maszyny (3 tomy)
- Nina Reichter - Ostatnia spowiedź (3 tomy)
- Tahereh Mafi - Dotyk Julii (3 tomy + opowiadania)
- Aneta Jadowska - Heksalogia o Dorze Wilk (6 tomów)
- Cassandra Clare - Dary Anioła (6 tomów)