13 komentarze
  1. Przy pierwszych dwóch tomach śmiałam się, jak głupia:) Teraz przede mną "Nieumarła i niedoceniona"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tych dwóch również jest sporo śmiechu :D Ból brzucha gwarantowany :D

      Usuń
  2. O serii czytałam, ale jakoś mnie do niej nie ciągnie... Kto wie, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do sięgnięcia :) Warto choćby tylko po to aby się pośmiać i poprawić sobie tym samym humor :)

      Usuń
  3. Muszę koniecznie sięgnąć po część pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, dla mnie ta seria jest mocno przeciętna, pod każdym względem. Myślę, że powinnam ją w końcu skończyć. Kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mówię nie, ale jeszcze się nad nią zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie czytałam tej serii, ale może to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja poproszę całą serię na moją półeczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas są na razie 4 tomy, a autorka wydała już 11?
    Ooo... Niezły wynik;)
    Może kiedyś sięgnę;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna seria tylko szkoda ze nie cala jest przetlumaczona i trzeba czkac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń