7 komentarze
  1. Brzmi ciekawie. Wydawałoby się, że nie moja bajka, ale po przeczytaniu recenzji zaczęła mnie kusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przekonuje mnie kompletnie książka napisana przez kilku autorów, nie przepadam za tym, bo często nie wychodzi z tego nic dobrego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Alex Kava i Erica Splinder są mi po części znane. Chyba z ciekawości sięgnęłabym po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spindler uwielbiam :) Chętnie poznam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mogłabym się skusić na lekturę, do tej pory czytałam tylko Kavę i nie byłam szczególnie zachwycona, jednak w połączeniu z innymi autorami mogę dać jej jeszcze jedną szansę

    OdpowiedzUsuń
  6. Kavę lubię. Z resztą nie miałam do czynienia. Jednak nie przepadam za zbiorówkami w jednej książce. Więc z tego chociażby względu mówię pass.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za niedługo po nią sięgam i nie mogę się doczekać swojego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń