28 komentarze
  1. Hmm.. Ja zaczęłabym na pewno od pierwszej części, bo nie lubię od środka zaczynać :D Po serię na pewno sięgnę mimo że pod względem technicznym jest gniotem, a pod względem fabuły świetną książką (tak już po przeczytaniu kilkunastu recenzji sobie stwierdziłam :D). Poza tym ocena 4+/6 nie jest złą. Ba! Bardzo dobrą prawie. Straasznie chcę zacząć przygodę z tą serią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie lubię zaczynać od środka serii, ale po raz kolejny wyszło jak wyszło. Dwa pierwsze tomy krążą wśród znajomych i jakoś nie mogą wrócić na czas, a recenzje trzeba było napisać :D

      Usuń
    2. Też mam ochotę, tyle że od pierwszej części :) O tej serii jest bardzo głośno, a ja jestem podatna na różnego rodzaju mody :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie zdarzyło mi się zacząć czytać jakiś cykl od środka, pewnie nie mogłabym się połapać o co chodzi i kto jest kim ;P
    Książka zdecydowanie nie dla mnie, już sama inspiracja sagą "Zmierzch" skutecznie odstrasza, a do tego dochodzi jeszcze opis głównej bohaterki i trójkąta miłosnego. Nie trawię tego typu postaci kobiecych w literaturze a romanse paranormalne omijam szerokim łukiem. Szkoda, bo gdyby nie te elementy książka mogłaby być dla mnie całkiem ciekawa ;)
    Ale mimo że nie czytam paranormali to oglądam serial "Pamiętniki wampirów", całkiem fajny "odmóżdżacz" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam całą serię i podobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobał ten tom. Jednak uważam, że mogłoby być lepiej gdyby nie główna bohaterka i oklepane elementy

      Usuń
  4. Czytałam pierwszą część i bardzo mi się podobała, więc niedługo zabieram się za drugą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę nadrobić zaległości z dwoma pierwszymi tomami :D

      Usuń
  5. Czytałam i mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba będę musiała w końcu dać się namówić na lekturę tej serii. Póki co się stanowczo bronię ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, ale nie nastawiaj się na zbyt wiele :D

      Usuń
  7. Drugi tom jest najlepsze, a ja też czytałam trzeci tom po pierwszym, więc wiem o co chodzi. ;D Kelsey jest straszna, ale jest coś, co w tym książkach przyciąga i mi się podoba. Zawsze czytam z bananem na ustach tą serię. :D Recenzja super! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście historia ma w sobie to coś co nie tylko przyciąga czytelnika, ale i przykuwa go do niej na tyle, żeby nie zwracał uwagi na minusy :D

      Usuń
  8. Muszę w końcu sięgnąć po pierwszą część.

    OdpowiedzUsuń
  9. Opinie na temat tej książki są podzielone. Jedni chwalą, drudzy krytykują. Mimo wszystko przeczytam jeśli będę miała taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Są różne recenzje tej serii. Ja mimo wszystko jestem jej ciekawa i kiedyś postaram się po nią sięgnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba w końcu sięgnę po tom pierwszy, bo mnie ciekawość zżera, co takiego jest w tej książce, ze opinie są tak skrajnie różne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Klątwa tygrysa" w ogóle mi się nie podobała, jak dla mnie była totalną porażką, dlatego nie zamierzam czytać kolejnych części, może i są ciut lepsze, ale czuję, że i tak zszargały by mi nerwy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabieram się na dniach za drugą cześć. Nie jest to jakieś wybitne dzieło, ale fajnie się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznaję, że ta seria jakoś do mnie nie przemawia. Sama nie wiem dlaczego..
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się jeszcze zastanowię :) Niby czuję się zachęcona, ale jednak coś mnie od tej książki odpycha (nie wiem dlaczego) :(

    Na moim blogu trwa konkursik. Jeżeli jesteś zainteresowana twórczością Kasi Michalak to zapraszam :)
    http://knigiszarikowa.blogspot.com/2012/11/wygrywajka-u-szarikowa-losowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele osob zachwyca sie ta seria i chcialbym sam sie przekonac czy warto przeczytac ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam tylko kawałkami Twoją recenzję, ponieważ książka jeszcze przede mną, a nie chcę się sugerować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w pierwszą część już się zaopatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o tą sagę, to mam okropne zaległości. Zaczęłam kiedyś czytać pierwszą część i jakoś na niej się zatrzymałam. Muszę wrócić do tej opowieści.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam i doszłam w sumie do podobnych wniosków, chociaż ja, mimo wszystko, wolę Kishana niż Rena. Ren mnie irytował niemiłosiernie, za bardzo go wyidealizowali. Moja recenzja na okiemczytelnika.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czytałam i to jest najlepsza książka jaką czytałam gdy ją zaczniecie czytać nie będziecie mogli oderwać od niej oczu serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń