11 komentarze
  1. Gratuluję wyników ;)
    http://wiktoriansblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników!
    Życzę zdrowia! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę "Drugą szansę" wśród przeczytanych. :) Czekam na recenzję. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyniki, gratuluję! I życzę powodzenia w lutym.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, świetny wynik, jestem pod wrażeniem. Byle tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale świetne wyniki! Gratuluję, ja styczeń zakończyłam na 5 przeczytanych książkach. Ukłony!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne podsumowanie, wyniki godne podziwu.
    Dużo zdrówka!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników. 12 książek? Jest się czym chwalić! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, super wynik! Z Twoich przeczytanych czytałam jedynie "Złoty most";)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała poprawka - u mnie był remis, jeden dla krwiopijców, jeden dla wilkołaków :)
    Poza tym całkiem pokaźna lista przeczytanych pozycji, gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń