12 komentarze
  1. Czytałam tylko jeden tom z tej serii, może kiedyś nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a w niektórych empikach podobno już jest ;) Ja na swoją czekam, choć nadal nie przeczytałam piątego tomu. Odwlekam to w nieskończoność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie wiem czy u nas także już jest, bo wolałam nie sprawdzać. Ja również czekam jeszcze na swój egzemplarz :P

      Co do piątego tomu, to myślałam, że tylko ja go tak odkładam :D Ale, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Jak tylko "Na wojnie nie ma niewinnych" wpadnie w moje ręce, zamierzam zrobić sobie istny maraton z Dorą :P

      Usuń
  3. Ja aż tak nie czekam na tę zapowiedź, bo jeszcze nie ogarnęłam nawet pierwszej części, ale boję się mojego zaangażowania w tę serię, a co jak ją pokocham? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przepadniesz tak samo jak ja :P i pozostali fani Jadowskiej :D

      Usuń
  4. Raczej za takimi książkami nie przepadam ;)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tę serię, uzupełniam braki fabularne (kończę 4 tom ;) ) i mam zamiar zapatrzeć się w 6 od razu po premierze. Uwielbiam Dorę i jej przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę mieć. Uzależniłam się od Dory i Jadowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wstyd przyznać, ale tej autorki jeszcze nic nie czytałam, ale obiecuję poprawę bo coraz bardziej czuję się zachęcona;)

    OdpowiedzUsuń