6 komentarze
  1. ja właśnie ją otrzymałam i zabieram się doczytania, wampirów mam trochę dosyć, ale zobaczymy jak mi się ta pozycja spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sceny erotyczne bardzo mi przeszkadzały, momentami ich ilość sprawiała, że wydawały się wręcz niesmaczne, ale ogólnie zgadzam się z Twoją oceną - bardzo przyjemne czytadło na dwa wieczory, ale nic więcej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś napewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam bardzo podobne opinie do Twojej, więc może się skuszę w końcu i na tę serię. Jedyne co mnie odstrasza to mnogość scen erotycznych, ale skoro mimo tego czyta się przyjemnie.. kto wie, może sięgnę :D
    No i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka średnio mi się podobała, głównie ze względu na erotykę, której znalazłam za dużo (niepotrzebnie). Mimo wszystko zamierzam sięgnąć po kolejne tomy

    OdpowiedzUsuń