8 komentarze
  1. Ciekawa mi się wydaje ta seria... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym przeczytać tę serię;) Muszę się za nią porozglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zaciekawiła ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę że i u Ciebie pojawiła się jej recenzja :D Fakt, część 2 lepsza od 1, choć wciąż pozostawia wiele do życzenia. Ja się jednak ubawiłam po pachy - Shannon jest prześmieszna z tymi swoimi bezpośrednimi komentarzami :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat do Cast mnie w ogóle nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się, że część druga jest lepsza od tomu pierwszego
    choć sama dałam nieco wyższą ocenę końcową ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ciągnie mnie do tej serii, raczej ją sobie odpuszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie jestem do końca pewna...

    OdpowiedzUsuń