35 komentarze
  1. No proszę, a chciałam ten wpis pominąć wzrokiem, bo to "nie dla mnie"! A przecież to Anne Rice! Potrafiła mnie przekonać do wampirów, to i z wilkołakami pewnie jej się uda:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dlatego sięgłam po tę powieść :D Jakoś nie przepadam za wilkołakami, ale stwierdziłam, że to przecież Anne Rice :D

      Usuń
  2. a ja znałam tę panią tylko i wyłącznie dzięki temu, że obejrzałam film "Wywiad z wampirem", na postawie jej książki, "Dar wilka" czytałam i recenzowałam, podobnie jak Ty, bardzo dobrze napisana książka, w tej chwili czyta ją mój mąż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to jakoś nie przemawia do mnie żadna z ekranizacji książek tej autorki. Zupełnie nie oddają tego niesamowitego klimatu, który zawsze towarzyszy tworzonym przez nią historią :D

      Usuń
  3. No i mnie zachęciłaś :) Już miałam darować sobie tę książkę, ale po Twojej recenzji to już chyba niemożliwe. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję kiedyś przeczytać tę książkę,o sporo dobrego już o niej czytałam.Twoja recenzja tylko to potwierdza:)Chociaż nie przepadam za seriami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie będzie to typowa seria. Tyle, że obie książki będą o wilkołakach :)

      Usuń
  5. Lubię wilki ale jak na razie mam co czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałam się aż tak dobrej recenzji. :D Innych powieści tej autorki nie czytałam, ale narobiłaś mi ochoty. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Kroniki wampirów! Naprawdę niesamowite książki :)

      Usuń
  7. Teraz żałuję, że nie skusiłam się na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I rzeczywiście jest czego żałować :P

      Usuń
  8. Nie wiem, czy mogłoby mi się to spodobać. Brzmi fajnie, tylko nie wiem właśnie czy Anne Rice jest mnie w stanie zainteresować ;) Ale być może spróbuję, bo ten gotycki klimat kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto spróbować. Ja zaczynając czytać "Wywiad z wampirem" też nie byłam pewna czy mi się spodoba, a potem zupełnie wsiąkłam :)

      Usuń
  9. Jestem jak najbardziej chętna, aby sięgnąć po ten tytuł ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tą autorką miałam do czynienia jedynie przez ekranizację powieści "Wywiad z wampirem", która wcale mnie nie zaciekawiła, jednak "Dar wilka" od początku jakoś mnie intrygował. Chyba muszę się postarać o tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekranizacje rzeczywiście nie zachęcają. Nie ma w nich tego niesamowitego klimatu, który bije od pierwszych stron powieści :) Dlatego zachęcam do zabrania się za książki, bo warto :)

      Usuń
  11. Wciąż uważam tą autorkę (choć jej książki póki co tylko przebieżnie przejrzałam) za mistrzynię w tworzeniu najbardziej realnego i nie "seetaśnego" świata fantasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w stu procentach :)

      Usuń
  12. Książka już za mną i miło ją wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym przeczytać, choć nie miałam jeszcze doczynienia z twórczością autorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do nadrobienia zaległości :)

      Usuń
  14. Ogromnie kocham wilki (wilkołaki niekoniecznie, ale na pewno więcej niż wampiry itp.), więc na pewno sięgnę po tą książkę...:DD Mmm

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, a ja jakoś nie umiałam się do niej przekonać, bo nie wiedziałam, czy mi się spodoba, jednak mam na nią coraz większą ochotę ... będę musiała się za nia porozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przeczytać jakąś książkę tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie jakoś książka opis i nic innego nie przekonuje, więc raczej spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Anne Rice to ja tak średnio się lubię, ale może kiedyś ten wilk mnie przekona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie się cieszę że Ci się podoba, sama chętnie przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń