33 komentarze
  1. Świetna kolekcja. Alex Kavę bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teoretycznie gatunek nie mój, ale i tak ślinka mi pociekła na niektóre pozycje :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ja często mam podobnie, nawet jeżeli za jakimś gatunkiem nie do końca przepadam :D

      Usuń
  3. Fajna kolekcja ale i tak najfajniejsza jest dzidzia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D To akurat zdjęcie jak córeczka miała zaledwie pół roczku, czyli dość dawno temu :P Kiedy to zleciało?

      Usuń
  4. Takie perełki to zawsze cieszą:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tess Gerritsen rządzi:D
    Uwielbiam jej książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Uwielbiam tą autorkę, co zresztą widać. :P

      Usuń
  6. No i się doczekałam biblioteczki kryminalnej, 3/4 pozycji chętnie zobaczyłabym na swojej półeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile smakowitych kąsków! Zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka :D Sensacje i thrillery bardzo lubię więc widok dla mnie wyjątkowo "smaczny" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. książek nigdy za mało :D

    mam takie same różowe pudełko, tylko okrągłe (tak, wiem.. takie same, ale inne ;P) : D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę książki Tess Geristern oraz Erici Spinndler, które chętnie bym ci podebrała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cuda o.o Muszę swoją kolekcję rozbudować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo jak fajnie, że wstawiłaś drugą część zbiorów. Imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci takiej imponującej biblioteczki, oby nigdy nie zabrakło w niej półek na nowe książki. (:
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zbiory, kilka tytułów bym podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. i znów widzę książki, które bym zabrała do siebie :)
    z pewnością podebrałabym Ci powieści pani Gerritsen :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ileż Ty masz książek *.*
    Jak osiągnę taki stan "zagracenia papierem" pokoju to stwierdzę, iż uczynienie Edenu na Ziemi jest jak najbardziej możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat thrillery nie są w moim typie, ale biblioteczka bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń