13 komentarze
  1. Widzę, że lektura raczej przeciętna, wiec podziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tę serię jeszcze w starym wydaniu i wtedy bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba powiem "nie" dla tej książki... Praktycznie wszystkie moje spotkania z tego typu literaturą kończyły się kiepsko, a po recenzji już wiem, że wyjątku nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie, podziękuję - po pierwsze, polska fantastyka mnie nie ciągnie, po drugie nie jesteś jedyną osobą, która nieco krytycznie wypowiedziała się o tej książce. nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam ją dosyć dawno temu, jako nastolatka i wtedy bardzo mi się podobała. Teraz zapewne podobałaby mi się trochę mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach zapoznać się z twórczością tej autorki, bo wiele dobrego o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli lepiej się nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam autorkę za trylogię o diablicy, ale tę książkę chyba sobie odpuszczę po Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaiłam się, ale Twoja recenzja chyba mnie od tego odwiodła... No cóż, od tego są recki, żeby zdrowo ocenić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest to u mnie pozycja do przeczytania na już :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam zarówno ,,Wilka" jak i ,,Wilczycę" jeszcze w pierwszym wydaniu. Powiem tak... Powieść dobra dla zdecydowanie młodszych nastolatków, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z paranormalami. Starsi czytelnicy niestety, ale się rozczarują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serię "Ja, diablica" uwielbiam, więc jak najbardziej przeczytam, tylko jeszcze nie wiem kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tę serię w planach. Teraz również w nich pozostanie, ale może będą to plany ciut dalsze. Troszkę martwią mnie te niedociągnięcia i przewidywalność. Czasem lubię sięgnąć po mniej wymagającą lekturę, więc czemu nie.

    OdpowiedzUsuń