13 komentarze
  1. To pierwsza recenzja tej książki jaką czytam i sama teraz nie wiem co myśleć. Mam duży sentyment do Eragona, Saphiry i ich wspólnych przygód więc na pewno przeczytam i Dziedzictwo :)Często jednak jest tak, że te dalsze części już tak nie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w niedalekiej przyszłości znaleźć chwilę i zapoznać się z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta część jest jeszcze przede mną. Często jest tak, jak wspomniała pesymistka13- pierwszy tom zachwyca i zapada w pamięć, z kolejnymi jest już gorzej, ale czytamy je, bo już się przywiązaliśmy do bohaterów/chcemy poznać zakończenie. Niemniej jednak nie mogę się doczekać kiedy przeczytam "Dziedzictwo" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję kiedyśprzeczytac ten cykl, ale nie będę się z nim zbytnio śpieszyc. Swoją drogą bardzo fajna i rzetelna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy podobne odczucia jak widzę :) Ja niecierpliwie czekam na część drugą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podobała książka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może sięgnę po tę pozycję ale w tej chwili jakoś nie mam na nią ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dobrnęłam xD Stanęłam na 2 tomie tej serii i autentycznie nie daje rady ruszyć dalej xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar przeczytć ten cykl, muszę przekonać się na własnej skórze jaka jest ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba przeczytam - jak się zaczęło serię to i skończyć by pasowało

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja przyjaciółka czytała niedawno i miała dobre wrażenia po lekturze. I choć wszystko jej pasowało to jednak męczyła te książkę bardzo długo. Nie jestem pewna czy "jestem gotowa" na taką mękę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam. Bardzo lubię tę serię. Ale ta część była trochę inna. co nie zmienia faktu, że mi się podobała. A najbardziej koniec.

    OdpowiedzUsuń
  13. Książkę dostałam na święta, ale na razie obowiązki i sterta innych czekających książek nie pozwalają mi przeczytać tej :)

    OdpowiedzUsuń