9 komentarze
  1. Kolejny blog i książka pani Kasi Michalak. Już sobie postanowiłam, że poznam twórczość tej pisarki, ale po przeczytaniu kolejnej pozytywnej recenzji wiem, że muszę zrobić to szybciej niż planowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Nie znam jeszcze twórczości Katarzyny Michalak, ale z chęcią bym książkę przeczytała, Twoja entuzjastyczna recenzja mówi sama za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie musze się zapoznać z tymi ksiązkami! Przyciągają mnie tytułami i ślicznymi okładkami a dodatkowo same pozytywne recenzje na ich temat czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem sobie odpuszczę. Może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubóstwiam tę okładkę. Ze względu na nią poluję na "Powrót..." ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ogromną ochotę na poznanie książek Pani Michalak, odkąd przeczytałam "Sklepik z niespodzianką". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię polskich pisarek ale.... może czas to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze przede mną, ale... już nie długo ;D

    OdpowiedzUsuń