6 komentarze
  1. Sama wiesz, że niedawno czytałam Rudowłosą, która zostawiła po sobie mieszane uczucia, aczkolwiek jestem ciekawa co będzie dalej, ponieważ w 1 tomie urwano kilka ciekawych wątków. W dodatku przekonujesz, że Mag w czerni jest lepszą powieścią...Myślę, że przeczytam- nie wiem kiedy, ale raczej tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi ochoty. Z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba sobie ją odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja podziękuję, ale tylko dlatego, że to 2 tom :)) i czasu mało na czytanie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie jak Tetiisheri. Jak kiedyś znajdę chwilę to rozważę tę pozycję :) Ale chyba wolę ostatnio inny typ książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie mam ochoty na lekturę tej serii... Mimo bardzo pozytywnej opinii

    OdpowiedzUsuń