72 komentarze
  1. Chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Karolina, karolina.oginska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. :) i ja
    Tetiisheri, tetiisheri@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)

    Megajra
    e-mail: megajra8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)

    Jarka
    akane_tendo@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się- imagin6e@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :D

    Angela
    angela681@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się.
    Scarlett
    scarlett13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Aleksnadra aaalexia@wp.pl
    Obserwuję już jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się:)
    Adrienn
    adrianna6@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  10. Irlandzkie klimaty... Bardzo chętnie!
    Zgłaszam się :)
    miedzy.slowami.megii24@wp.pl

    Informacja o konkursie:
    http://megii24.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    Pozdrawiam,
    Urszula (megii24)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, zgłaszam :)
    mirabelka96@gmail.com

    Zaraz również zamieszczę bannerek na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    gosiarella@gmail.com
    Na szczęście obserwuję od dawna, a info nie długo zamieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również się zgłoszę :))

    agnieszkabaran@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    malineczka74@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    izus90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Booklover, ania24122@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    sardegna
    sardegna@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :)
    ignorance2@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. A co tam. Ja też się zgłaszm.
    Fonin
    magiastron@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Elen
    elen231096@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    alcia1993@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się i ja :)
    Evita
    smosar4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    deever23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie dołączę do zgłaszających się :)
    Aga
    isa85@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :) Brzmi dobrze! ^^

    Soulmate
    marta_kusz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością się zgłaszam ;)
    Tirindeth, tirindeth@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja rowniez sie zglaszam! :)

    Panna J : dzosefinn.91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się.
    Cyrysia - krysia2304@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. No to się zgłaszam :)
    bsz: beataszymura@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się;)

    Silvia
    sylwiam19@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też się zgłaszam:)
    anna.kp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :)
    zapiski.izis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się! :)
    Ola123

    koki97@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się, m.lusinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie przeczytam :)

    asiekowska@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  37. Spróbuję szczęścia i się zgłaszam :)

    pati_sb@o2.pl

    Ruczek

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję już jakiś czas, bannerek zaraz dodam.
    kadzia97@onet.eu
    Kadzia

    OdpowiedzUsuń
  39. ja rowniez zglaszam sie - skusil mnie ten irlandzki krajobraz.

    mexicali1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. O rany marzy mi się ta książka od jakiegoś czasu.
    Zgłaszam się obiema rękami :)

    magdalenardo

    magdalenardo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie przeczytam tą książkę, zapisuję się :).

    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się z przyjemnością.
    bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się i jednocześnie zapraszam na moje ekspresowe candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    e-mail: romszw@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Z wielką chęcią się zgłaszam :)
    elima@poczta.fm

    Pozdrawiam
    Banerek umieściłam na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Również się zgłaszam ;)
    dusia.koda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja dam szansę innym, bo widzę, że są osoby, którym się marzy. ;)
    Dodałam info o konkursie u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się :)
    madzik-dragon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się ;)

    justyna10@poczta.neostrada.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja się zgłaszam :)
    Ignam
    mkotucha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się
    maria.marysia.bijak3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się.
    Nick: grafogirl.
    grafogirl@op.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się i zapraszam również do mnie
    marzenalp@wp.pl
    pozdrawiam
    marzena

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się i ja:-)
    udebulduzur@gmail.com
    patrycja

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się :)
    pesymistka13
    pesymistka13@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się. szlumpf@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. I jeszcze ja dopiszę się do tej długiej listy chętnych;-)
    barbaratoja, b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuję sie i pozdrawiam
    Joanna
    shapeofmyheart1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. o kurcze!!!! szukałam tej książki, wypatruję jej na wymiankach...a tu sobie spokojnie na mnie czeka jako nagroda :)
    no to oczywista sprawa , zapisuję się bankowo.
    paupac.pp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też bardzo chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeszcze nic w życiu nie wygrałam. Może tym razem?
    Pozdrawiam.
    gra.zdan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Staję w kolejce :)
    Tami
    tami_dj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się zgłaszam!

      paulinazmuda@o2.pl

      Pozdrawiam ciepło - Karolka

      Usuń
  64. Zgłaszam się :) A bloga niestety nie posiadam :<

    Pozdrawiam, Viviannna

    mail: viviann_a@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. książki kocham, a niestety nie zawsze mogę sobie na nie pozwolić... :(
    więc się zapisuję...
    info na blogu w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się. Agnesja, agna1@vp.pl
    banner na moim blogu na stronie "konkursy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Także się zgłaszam :)

    kamila.czarna201@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Chętnie się zgłaszam :)
    Michalina

    oczywiscie(malpa)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Ustawiam się w kolejeczkę i gorąco pozdrawiam życzę sukcesów w 2012 informacja zamieszczona na GOOGLE+ oraz www.haftkomputerowy.blogspot.com mój niczek haftomarta
    adres e-mail martatymczuk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń