9 komentarze
  1. Dla mnie ta książka była wybitnie denna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mnie nie przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze zaczelas od drugiej czesci. Pierwsza ma swoj klimat i tajemniczosc. Jakie to zadziwiajace jak gusta ludzkie sie roznia. Mi sie ta seria ogromnie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i również mnie nie zachwyciła, ale podobała mi się. Owszem, dosyć miła lektura, po ciężkim dniu, ale nic szczególnego, co by ją wyróżniało wśród innych tego typu. Pierwsza dużo bardziej mi się podobała, od tej części. Nie mniej jednak, oceniając tę część, lektura wcale nie taka najgorsza, według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie daruję sobie młodziezowki, chyba powoli z nich wyrastam, a w sumie szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat tę serię miałam w planach. Ale przeczytawszy twoją recenzję moje chęci zdecydowanie zmalały. Najgorsze jest to ,że to nie pierwsza negatywna recenzja na temat owej serii. Dlatego jak na razie sobie odpuszczę ,gdyż na półce zalega masa ciekawszych pozycji. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może zapoznam się z tą pozycją w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właściwie mam ochotę kiedyś przeczytać tę książkę, ale specjalnie mi się nie spieszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanowię się nad lekturą. Ostatnio mam dość sporo młodzieżówek zaczętych, więc pewnie na razie sobie odpuszczę...

    OdpowiedzUsuń