8 komentarze
  1. Jakoś nie mogę się przemóc do tej serii.. Jak widzę te okładki,ogromną ilość tomów.. Oj,nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam poprzednich części, ale widzę że warto, dlatego - przeczytam! Świetna recenzja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałabym poznać wcześniejsze tomy. Mam nadzieję, że będzie na to czas :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej serii, chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś czas temu próbowałam czytać pierwszą cześć serii, jednak po kilkunastu stronach zwyczajnie się poddałam. Chyba jednak to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam wszystkie tomy do księżycowej przysięgi - z czystej ciekawości. Wniosek jest jeden. Autorka zbyt się nie wysila, a jedynie w kółko powtarza jeden i ten sam schemat, przez co nawet ani trochę nie zbliżamy się do punku kuliminacyjnego :-( Dlatego też niedawno całkowicie zaniechałam czytania tej serii, gasząc ostatni płomyk nadziei.

    Ale to tylko moje zdanie. :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria być może by mi się spodobała, ale nie ciągnie mnie do takiego wampirzego (wada nr 1) tasiemca (wada nr 2)

    OdpowiedzUsuń