9 komentarze
  1. Obowiązkowo muszę kiedyś po nią sięgnąć. Erica Spindler to jedna z moich ulubionych autorek thrillerów. Najbardziej (do tej pory) podobała mi się jej książka "Krwawe wino".

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chyba będę po stronie Twojej mamy, którą "Zabić Jane" zachwyciła - nie zauważyłam tej monotonni fabuły, o której mówisz, wręcz przeciwnie - dla mnie to była niezła zagadka, a zakończenie zupełnie mnie zaskoczyło. Ale oczywiście, ilu ludzi tyle zdań ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam ,,Zabić Jane'' i mnie osobiście bardzo zachwyciła ta książka. Jestem pod dużym wrażeniem umiejętnie nakreślonych postaci oraz świetnie skonstruowanej intrygi, w której do końca nie mogłam odgadnąć, kto jest winny całego zamieszania. Jak dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tą książkę, ale pod tytułem "Pętla" i byłam naprawdę zachwycona. Trzyma w napięciu. Planuje przeczytać też drugą książkę opowiadającą o losach siostry Jane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że tak jak mówisz w pierwszej kolejności sięgnę po Kavę, gdy najdzie mnie ochota na ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mimo wszystko mam w planach poznanie twórczości Splinder. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam parę książek Splinder, to dobra lektura na odstresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś chyba pierwszą osobą niezadowoloną z tej książki... Ja mam zamiar ją przeczytać xD

    OdpowiedzUsuń