10 komentarze
  1. Myślę, że w niedługim czasie będę ją miała, a przynajmniej mam taką nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Część druga mi się spodobała, lecz nadal jedynka wydaje mi się lepsza ;)
    Nie mogę się doczekać trójki! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach, chociaż jeszcze nie sięgnęłam po tom 1 :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę na razie sięgnąć po tom pierwszy. Ale przeczytałam tyle potrzebnych opinii, że już nie moge się doczekać, aż będę miała obydwa tomy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytam na pewno. Tylko najpierw Drżenie, które już czek na swoją kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się całkiem interesującą lekturą, ale chyba warto zacząć od pierwszej części trylogii? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim skromnym zdaniem lepsza od jedynki. Bardzo mi się podobała xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest na mojej liście do przeczytania xD

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej nie sięgam po takie książki, ale ta seria ze względu na pozytywne opinie jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam i pokochałam. Teraz wyczekuję wiosny i premiery ostatniej części!

    OdpowiedzUsuń