9 komentarze
  1. Myślę, że w niedługim czasie będę ją miała, a przynajmniej mam taką nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Część druga mi się spodobała, lecz nadal jedynka wydaje mi się lepsza ;)
    Nie mogę się doczekać trójki! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach, chociaż jeszcze nie sięgnęłam po tom 1 :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę na razie sięgnąć po tom pierwszy. Ale przeczytałam tyle potrzebnych opinii, że już nie moge się doczekać, aż będę miała obydwa tomy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytam na pewno. Tylko najpierw Drżenie, które już czek na swoją kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się całkiem interesującą lekturą, ale chyba warto zacząć od pierwszej części trylogii? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest na mojej liście do przeczytania xD

    OdpowiedzUsuń
  8. raczej nie sięgam po takie książki, ale ta seria ze względu na pozytywne opinie jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam i pokochałam. Teraz wyczekuję wiosny i premiery ostatniej części!

    OdpowiedzUsuń