6 komentarze
  1. Mam nadzieję, że bez przeczytania wcześniejszych części da się również przejść przez Zło. Czekam na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym autorze już się nasłuchałam i zaczynam nabierać chęci na jego książki - może kiedyś w końcu będzie okazja coś przeczytać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam do tej pory tylko jedną powieść tej autorki i była dość średnia. Dobrze wiedzieć, że popełniła coś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kavę na pewno przeczytam jeszcze - na razie mam na koncie jedną jej ksiązkę i jestem zadowolona. Ten tytuł poczeka na swoją kolejkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję potrzebę zapoznania się z twórczością autorki. Kupiłam już jedną książeczkę (Kolekcjoner), jeśli mi się spodoba - sięgnę po kolejne

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę przeczytać- na razie mam na koncie tylko 3 ale bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń