6 komentarze
  1. Bardzo podoba mi się ta seria. Zielona Sowa niedawno dostała materiały do ostatniego tomu trylogii, więc liczę, że jeszcze przed końcem roku, uda się ją wydać u nas. Podobno autorka zostawiła sobie na tyle otwarte zakończenie, żeby kiedyś, w przyszłości móc do serii wrócić, więc tym bardziej ciekawi mnie, co nas czeka w "Championie" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w wersji elektronicznej, więc kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zapoznać się z tą serią. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam obie książki, jednak "Wybraniec" jest zdecydowanie lepszy od pierwszej części, pod wieloma względami znacznie bardziej dopracowany i to cieszy mnie najmocniej. :) Nie mogę się doczekać 3 tomu, strasznie jestem ciekawa w jaki sposób autorka zakończy tę trylogię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, ale skoro kontynuacja jest taka świetna, to czemu nie? Chętnie sięgnę po tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Legendę mam już za sobą i strasznie mi się spodobała. Za niedługo planuję zabrać się za Wybrańca :) Oby był tak samo dobry lub lepszy, chociaż po tej recenzji myślę, że dorówna moim oczekiwaniom :)

    OdpowiedzUsuń