16 komentarze
  1. Książka zapewne jest dobrze napisana, skoro seria Ci się podoba, ale mi jakoś takich lekki zarys historyczny nie odpowiada, ale to tylko mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również właśnie tego się obawiałam, a teraz strasznie się cieszę że jednak dałam jej szansę. Naprawdę warto!

      Usuń
  2. Nie mialam jeszcze do czynienia z tą serią :-)
    Twoja wysoka ocena zachęca mnie tylko do tego bym zapoznała się z nią :-). Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy tom widziałam w bibliotece, więc chyba przy najbliższej wizycie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się interesująco. Fakt jakoś niewiele słyszałam o tej serii - może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś (w odległych czasach chyba gimnazjum) czytałam jakąś inną serię tego autora i szczerze przyznam, że wówczas mi się nie podobała. Dopiero po jakimś czasie przyznałam się przed sobą, że to nie było takie złe. Potem widziałam właśnie tą serię w bibliotece, ale jakoś do tej pory nie odważyłam się jej przeczytać, jednak po Twojej recenzji czuję, że muszę to koniecznie nadrobić!

    Pozdrawiam, Czarny Kapturek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do jak najszybszego nadrobienia zaległości :D Naprawdę warto!

      Usuń
  6. Nie słyszałam o tej serii. Zapisałam - poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam Lewiatana i mam zamiar przeczytać resztę trylogii. Ale coś mi się wydaje, że muszę znacznie przyspieszyć, bo po Twojej recenzji aż nabrałam ochoty na Behemota :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś dla mnie!

    Pozdrawiam, Anath

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam tom I i muszę się w końcu z nim zapoznać. Noo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli wygląda na to, że warto przyjrzeć się bliżej tej trylogii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam całość trylogii i bardzo sobie cenię zarówno autora jak i całość. Świetna książka - tylko polecać ;)

    OdpowiedzUsuń