11 komentarze
  1. Słyszałam o informacjonistce, ale nie miałam okazji przeczytać. Chyba najpierw powinnam sięgnąć po pierwszą cześć, a dopiero potem myśleć o kontynuacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... Hm... Jakoś nie specjalizuję się specjalnie w takich kryminalistycznych gatunkach, ale może ta książka to zmieni ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko czytam książki o sektach, dlatego z chęcią bym się z tą zapoznała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nawet o tej książce i wydaje mi się, że nie jest ona dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem poważnie zainteresowana książkami tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie potrafię się przełamać by po nią sięgnąć, chyba wystarczająco mnie nie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że napisałaś o tej autorce bo z przyjemnością zapoznam się z jej twórczością, a przyznam, ze do tej pory o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam do tej pory, ale teraz się zainteresowałam i ruszam na poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi świetnie! Wcześniej nie słyszałam o tej książce, a thrillery uwielbiam. No i tematyka sekt bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie wiem dlaczego zaprezentowana przez Ciebie okładka "Informacjonistki" przypomina mi Alice z "Resident Evil". Co do przygód Vanessy Munroe, to nie wiem czy nie chciałabym się z nimi zapoznać. Na pewno zerknę w bibliotece, czy mają pierwszą część :) Pozdrawiam
    ~Natalia (http://caput-alterum.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowałaś mnie tą serią :)

    OdpowiedzUsuń