9 komentarze
  1. Sama nie wiem, czy zabierać się za "Numery", czy nie. W każdym razie nie zagoszczą one na mojej półce. Ale gdy trafię na nie w bibliotece to z wielką chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie ktoś, kto ma podobne zdanie, co ja! Ta książka strasznie mi się nie spodobała. 8D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam przekonania co do tej serii a twoja ocena mnie tylko w tym utwierdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie książka bardzo przypadła do gustu. Pochłonęłam całą serię z zapartym tchem. Co do Twojej recenzji, to nie do końca się z nią zgadzam, ale o gustach się podobno nie dyskutuje.
    Pozdrawiam!
    http://my-logorrhea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. trylogia nadal przede mną, ale mam ją w planach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam tą książkę przyjaciółce na urodziny (a ja prawie nigdy nie kupuje innym książek których sama nie czytałam) i miałam zamiar kupić sobie własny egzemplarz. Ale chyba pożyczę od niej i dopiero po przeczytaniu zastanowię się nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak zaryzykuję i wyrobię sobie o niej własne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam i się zgadzam, ale że do grona młodzieży nadal się zaliczam, o oceniłam nieco wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam i mi się bardzo podobało.

    OdpowiedzUsuń