23 komentarze
  1. Wszystkiego najlepszego.;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratyluję rocznic :) i wszystkiego najlepszego :) ps. laptopik śliczniusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten notebook. Zastanawiam się nad kupnem czegoś takiego, bo mój laptop ledwo dycha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę fajna sprawa. U nas chodziło o to, że za długo zajmowałam laptopa wieczorami, więc często mąż nawet nie miał okazji przy nim usiąść :)

      Usuń
  4. Zatem wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje no i wszystkiego najlepszego!
    Też mam własnego notebooka - i jak dla mnie to najlepsze na co mogłam sobie zapracować =)
    Oby się grzecznie sprawował xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, no i kolejnych długich lat owocnego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego :D
    i gratuluję netbooka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i wszystkiego dobrego zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko się cieszyć i świętować! Wszystkiego najlepszego podwójnego, potrójnego i gratulacji stos!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko gratulować i życzyć wszystkiego najlepszego! Oczywiście, czekam też na konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie nie pozostaje życzyć Ci wszystkiego dobrego, sto lat i wielu wielu lat w małżeństwie. Ja ostatnio też miałam rocznicę, ale dopiero pierwszą :P Rozumiem, że imprezę macie składaną? :P Mój mąż ma dopiero w poniedziałek urodziny, ale jutro już mu zabawę szykuję, bo to 30stka! okrągła.
    Gratuluje również zakupu, ale szczerze Ci powiem, że miałam przez 2 lata ślicznego netbooka i w końcu go sprzedałam. Tempo jego pracy doprowadzało mnie do białej gorączki. Mam nadzieję, że ze swoim pokochacie się na zawsze :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wszystkich rocznic, a także składam serdeczne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to szczęścia wam życzę. Tobie i małżonowi oczywiście! Co do netbooka cudeńko *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Ci się skumulowały rocznice. ;) Wszystkiego najlepszego dla bloga, życzę owocnych recenzji i zadowolenia z pracy tutaj.;)
    A po drugie życzę wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń zarówno dla Ciebie jak i dla Twojego męża. ;)

    I gratuluję swojego prywatnego netbooka, teraz recenzje będzie się pisało jeszcze lepiej i przyjemniej. :)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie macie te święta poukładane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznic i urodzin :)
    No i gratuluję netbooka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile fajnych okazji do świętowania! :D Gratuluję i wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego! Sierpień to dla Ciebie bardzo wyjątkowy miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeeju, tyle okazji do świętowania - wcale nie przejmuj się brakiem recenzji ^^
    Gratuluję rocznic, no i wszystkiego co najlepsze!
    Ps. Śliczny lnetbook :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego. Tobie, mężowi, no i blogowi. xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego, a netbook piękny :)

    OdpowiedzUsuń