26 komentarze
  1. Zanim doszłam do momentu, w którym napisałaś o Elżbiecie Batory, tak mi się sam tytuł z nią skojarzył. Czytam dalej, no i proszę jest.
    Chętnie przeczytam, gdy się nadarzy okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł jest nad wyraz sugestywny :D Mi też od pierwszej chwili kojarzył się z hrabiną Batory, no a opis tylko w tym jeszcze bardziej utwierdza :D

      Usuń
  2. Twoja recenzja dała mi do myślenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście okładka i tytuł intrygują, ale boje się, że si wynudzę. Na razie odpuszczam, ale kiedyś - kto wie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, parę momentów wieje nudów, ale ostatecznie i tak jakoś powieść się obroniła, przynajmniej w moim odczuciu :)

      Usuń
  4. nie moje klimaty, ale jestem ciekawa tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj chyba nie do końca przekonuje mnie opis tej książki, a i ocena nie na tyle wysoka, bym mogła się książką jakoś bardziej zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra recenzja. Podobała mi się;). Jednak zauważyłam jeden błąd. Mianowicie "życie odmieniło się o 360 stopni" znaczyłoby że jej życie w ogóle się nie zminiło. O 180 stopni to już tak;).
    Będę obserwować.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o 360 stopni, bo jej życie zmieniło się całkowicie. Z szarej gąski z miasteczka zabitego dechami, trafiła do największego miasta w Stanach Zjednoczonych. Dzięki ciotecznej babce zaczęła nosić ubrania najsławniejszych projektantów, rozpoczęła pracę w gazecie gdzie od razu dostała jedno z ważniejszych zadań, no i oczywiście okazało się, że los ma dla niej najcięższe zadanie... przeznaczenie :P

      Usuń
  7. Muszę jej poszukać bo wydaje się bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiepsko, a nie tego się spodziewałam po tej książce :( no cóż, widocznie nieraz jeszcze się rozczaruję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba od razu rezygnować, aż tak kiepsko nie jest :)

      Usuń
  9. Zapowiada się całkiem nieźle

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna seria? Nawet nie słyszałam o niej...

    recenzja dodana do wyzwania,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :)

      Ja również trafiłam na nią przez przypadek, a że zaintrygował mnie opis i tytuł, więc postanowiłam się z nią zapoznać :D

      Usuń
  11. Na książkę mam chrapkę od chwili jej premiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że może mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam więc do przekonania się o tym w trakcie czytania :D

      Usuń
  13. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ta okropna okładka... brr... Jednak po zapoznaniu się z Twoją recenzją doszłam do wniosku, że może kiedyś po nią sięgnę chociaż te nijakie opisy mnie odstraszają ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem do końca przekonana co do tej książki, może kiedyś;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś mnie intryguje w tej pozycji, choć słyszałam o niej pierwszy raz(tak samo o wydawnictwie). :)

    OdpowiedzUsuń