15 komentarze
  1. Czaiłam się na tę książkę, ale chyba mi się po Twojej recenzji odechciało. Mam tyle książek, że póki co wolę omijać te potencjalnie kiepskie.
    (p.s. wybacz, że Ci tu spamuję, ale zajrzyj proszę do skrzynki na Lubimy Czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne odczucia co do tej książki. Czytałam ją w pociągu i przetestowałam jako świetny usypiacz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej się spotykałam z pozytywnymi opiniami, ale widzę, że nie mam czego żałować, że na nią nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł mi się bardzo podobał na tę książkę, czytałam ją w sumie jeszcze w oryginale. Miała naprawdę spooory potencjał, jednak momentami była nieco nudnawa. Ja bym tam więcej akcji i napięcia wrzuciła i by trochę książka zyskała. Jednak co jak co... zwiastun mnie powala :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie czytało mi się twoją recenzje, pomimo tego, że po książkę nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na tę książkę bardzo mnie zainteresował. Ogółem lubię ten teraz popularny gatunek, który podbija czytelników. Zaniepokoiłaś mnie tym nijakim zakończeniem... odpuszczę sobie w takim razie, skoro ta książka jest przeciętna ;)
    Zapraszam do siebie na konkurs ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej książce i miałam ją w planach, bo wydawała się idealna dla mnie. Po Twojej recenzji przeszła mi na nią ochota.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po książki z tego wydawnictwa sięgam bardzo rzadko i na palcach jednej ręki mogę zliczyć te Amber'owskie powieści, które mi się spodobały.
    "Dziewczyna, którą kochały pioruny" zapowiadała się bardzo ciekawie, lecz skoro tyle w niej błędów to chyba spasuję!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiedziałam, że tak będzie.. te wszystkie nowsze dystopie są już mdłe, bo schematyczne. gatunek już mi się niestety znudził. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam na nią ochotę, ale to już druga recenzja, dzięki której ta ochota się zmniejszyła :P Może kiedyś z ciekawości sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez nie lubię kiedy na okładce jest porównanie do innej książki. Strasznie irytujące.
    Zamierzałam przeczytać "Dziewczynę, którą...", ale teraz muszę się nad tym poważnie zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zwiastun książki :) Lubię temat dystopii więc na pewno rozejrzę się za tą powieścią.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli jednak nie warto. Cieszę się, że przynajmniej zaoszczędzę pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam dystopię, ale zgadzam się z tym, że teraz jest jakaś plaga jeśli chodzi o ten gatunek. Nie zmienia to jednak faktu, że książka czeka już na mojej półce i za kilka dni mam zamiar się za nią zabrać. Mam tylko nadzieję, że mnie spodoba się bardziej niż Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A miało być tak pięknie. Nie wyczekuję chwili, gdy przeczytam tę książkę, ale mimo wszystko jestem jej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń