16 komentarze
  1. Ja właśnie jestem w trakcie czytania "Darów Anioła" i powiem jedno: myślałam, że będzie dużo lepsza. Po prostu się zawiodłam. A tak jeszcze obok tematu, bardziej do wyzwań - książka nie może być jednocześnie PR i UF...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozejrzę się za tą serią, bardzo mnie ciekawi, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na półce czeka już na mnie "Miasto kości" i nie mogę się doczekać aż przeczytam kontynuację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ta seria na razie nie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba serio wezmę się za to jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta część i trzecia moim zdaniem są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konkretnie i na temat, ja też uwielbiam tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się w 100% odnośnie relacji Jace-Clary-Simon. Za dużo wtrąceń tego trzeciego :) Ale ogólnie tom cudny. Mam już za sobą "Miasto szkła" (recenzja dziś, sobota) i powiem Ci, że autorka trzyma poziom :D Ja już chcę kolejne części! A widziałaś, kiedy wychodzi szósty tom? Za granicą dopiero blisko w połowie roku 2014... boję się pomyśleć, kiedy książka będzie w polskim przekładzie...

    PS. recenzja dodana do wyzwania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem właśnie w trakcie "Miasta szkła" o jestem zachwycona :D Na kolejne tomy właśnie czekam, a data wydania szóstki za granicą także mnie przeraża. Chociaż z tego co widziałam na forum Maga to mają ambitny plan, aby wydać w tym samym roku. Będę mocno trzymała kciuki, aby im się to udało i to jak najszybciej, a nie tak jak z "Mechaniczną księżniczką" :(

      PS. Dzięki :D

      Usuń
  10. Ugh, nie cierpię tej serii :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miasto popiołów jeszcze przede mną. Już najchętniej bym chwyciła i czytała, ale mam teraz na tapecie Betę i Grę o Ferrin.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa całej seri, mam nadzieje, że kiedyś uda mi sie przeczytac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam! Choć ta część była chyba najgorsza, ale a i tak najlepsza :P Czytając nie mogłam wytrzymać psychicznie...ciągle denerwowałam się, że oni są rodzeństwem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham tę serię, to jedna z moich ulubionych <3 A Simon też mnie wkurzał, od początku nie lubiłam tej postaci ;/

    OdpowiedzUsuń