11 komentarze
  1. Książka nie dla mnie, zwłaszcza, że tak słabo wypadła. Wolę sięgnąć po inną pozycję, niż męczyć się z tą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez żalu odpuszczę sobie, podobnie jak moi przedmówcy:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże straszna ta fabuła... Gratuluję wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany.... trochę się nastawiłam na tę książkę ;/ Mówi się trudno.

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja! Dobrze że jej nie wzięłam do recenzji bo ostatnio miałam okazję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słabiutko, a szkoda, bo okładka ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę sobie odpuszczę. Nie moje klimaty, a po za tym po Twojej recenzji widzę, że nie warto na nią marnować czasu, którego zresztą mam bardzo mało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie, straszną, ogromna ochotę mam na ta książkę. Wprost nie mogę się doczekać i gotowa jestem złamać moje postanowienia... (ale powtarzam sobie ciągle "Siła woli, siła woli, siła woli...!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę nazwisko autora, ale nie czytałam nic jego autorstwa. Tę pozycję też chyba odpuszczę

    OdpowiedzUsuń