6 komentarze
  1. Książki tej autorki są cudne. Cała seria "Zaopiekuj się mną" jest niesamowita. I te smutne pyszczki na okładkach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wszystkie książki ze słodkimi zwierzaczkami zawsze wyglądały dla mnie mega tandetnie, ale ostatnio trafiłam na kilka pozytywnych recenzji. Może dam im jednak szansę, chociaż póki co bardziej przekonuje mnie zwierzaczkowa seria od Wilgi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię książeczki autorstwa Holly Webb, dla maluchów to prawdziwa frajda!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam za sobą "Zagubioną w śniegu" - świetna książeczka. Na pewno zapoznam się z większą ilością pozycji z serii "Zaopiekuj się mną". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze, ze ta seria jest dość rozległa :)
    Obserwujemy- odp na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dla mojego maleństwa - na pewno mu się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń