6 komentarze
  1. Jesteśmy mistrzami w dubbingu, nie ma co, dlatego też uwielbiam oglądać bajki, a tupot małych stóp 2 jest tak dobry że czasem do niej wracam ;)
    http://ujrzec-slowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobały mi się obie części tego filmu, fantastyczna rozrywka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też oglądałam tą bajkę, i choć chyba pierwsza część bardziej zapadła mi w serce, to rozumiem Twój zachwyt. ;) Takie animacje są dobra na absolutnie każdy wiek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bajka, jak byłam jeszcze odrobinę mniejsza, gdy puścili to w telewizji, siedzieliśmy całą rodziną przy filmie! :)

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez kocham bajki :D. Właśnie się zastanawiałam, co sobie dzisiaj wieczorem obejrzeć, a dzięki Twojej opinii zdecydowałam się na "Happy Feet". Jak na razie pierwszą cześć, bo jeszcze jej nie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam kiedyś pierwszą część, fajne to było, chętnie obejrzę część drugą :)

    OdpowiedzUsuń