6 komentarze
  1. Piękna lista przeczytanych książek. Gratuluję :)
    I szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Również życzę szczęśliwego Nowego Roku :D

      Usuń
  2. Ile?! Kobieto skąd Ty bierzesz czas :P Może, jak miał w zwyczaju mawiać mój historyk, masz jakiś zapasowy w kieszeni, który mogłabyś mi pożyczyć? ;) Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zapasowego nie mam, a szkoda :P Czytam głównie w nocy kiedy córa śpi lub jak jest u babci i dziadka :D

      Szczęśliwego Nowego Roku :D

      Usuń
  3. U mnie 94 ;) Ale u Ciebie piękny wynik, które można pozazdrościć.
    Dobrego startu w 2014!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahah rozczuliły mnie te dziecięce pozycje :D

    OdpowiedzUsuń