8 komentarze
  1. o tak, tak, tak!
    magia i czarownice to coś co uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już po samym Twoim opisie fabuły, mam ochotę sięgnąć po tę książkę :) Fantastyka i dobrze wykreowany przez autora świat, to jest coś, za czym przepadam. Chętnie przeczytałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę książkę mimo że odkryłam ją... w lutym tego roku z ćwierćwieczem na karku ^^ I fakt, jest to świetna alternatywa dla Harrego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie klimaty. Książka jest zdecydowanie dla mnie ;)
    Bardzo chciałabym przeczytać całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę, chcę chcę! Ależ mnie teraz zainteresowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O książce po raz pierwszy słyszę, ale po Twojej recenzji mam wielką ochotę ją przeczytać :D
    Uwielbiam fantastykę i nie mogę się doczekać, kiedy ta książka trafi w moje ręce :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie mi się czyta takie książki. Dobrze przedstawiony świat, fabuła, która wciąga, ciekawi bohaterowie. Że też wcześniej nie wpadłam na ten tytuł. Z pewnością to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń