11 komentarze
  1. Coś mi się wydaje, że to może być dość interesujące. Po fali wampirzych książek całkiem chętnie zatopiłabym się w lekką lekturę, a znając siebie, pewnie czytałoby mi się to całkiem przyjemnie. Narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może warto przeczytać, wilkołaki są dość zaniedbywane przez autorów jak i czytelników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna książka, bardzo mi się podobała przez ten niesamowity klimat. W sam raz na zimowe wieczory i chwilę wytchnienia :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na nią z ogromną niecierpliwością :D Czytałam już tak dużo pozytywnych opinii o niej że aż mi się ręce trzęsą, żeby ją przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam "Drżenie" i "Niepokój". Czytam jeszcze inną książkę tej samej autorki, ale to właśnie opowieść o Mercy Falls mi się podoba najbardziej.
    Jedna z lepszych premier zeszłego już prawie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram @Cassin - ta seria to naprawdę wspaniałe odkrycie polskiego rynku wydawniczego, historia prosta, a jak wciągająca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam oby dwie części i jestem ich niezmiernie ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ascetyczna okładka z przyciągającym wzrok czerwonym parasolem.Chcę przeczytać tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przecztaniu recenzji stwierdzam że książka z pewnością interesująca, wątek wilkołaków mimo że poruszany ostatnio dość często, z pewnością nie zanudzi.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ,,Drżenie" czeka już u mnie na półce. Nieźle się namęczyłam, żeby powieść upolować, bo rzadko bywała dostępna na wymianach i znikała w hiperszybkim tempie. Słyszałam wiele dobrego i mam nadzieję, że się nie rozczaruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na przesyłkę z tą serią i biorę się za czytanie! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń