9 komentarze
  1. Gratuluję podsumowań, stosiku i do siego roku!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Och wspaniałe stosiki. Też planuje zrobić malutkie podsumowanie, ale w tym roku mój dorobek czytelniczy jest bardzo skromny. Niestety matura nie pozwala już na takie szaleństwa jak godzina snu nad ranem bo dopiero o 4 skończyłam książkę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. super te stosy też takie chce ;) Szczęśliwego Nowego życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe stosiki :D Życzę miłego czytania i Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko kochana, wspaniałe stosy.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie mam bloga zbyt długo, więc się wstrzymałam z postanowieniami. Gratuluję stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na widok tych stosów moja szczęka opadła do poziomu mostka. Miłego czytania w świeżo rozpoczętym 2012 roku :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosy przepiękne!
    obawy rozumiem,bo ja tez zaczynałam w maju i nie wiedziałam czy wytrwam i czy ktoś będzie to czytał. Czytają :)
    A ja u Ciebie lubię bywać, mamy podobne gusta - pisz dalej, a ja na pewno będę zaglądać :)

    pozdrawiam i życzę spełnienia marzeń w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  9. @Dusia, moja też :D Wcześniej książki były pożyczone w rodzinnym gronie i przeżyłam małe załamanie jak wszyscy postanowili zwrócić je w święta :D

    @Aniu bardzo dziękuje, za ciepłe słowa :) Ja również lubię odwiedzać Twojego bloga i czytać recenzje :D

    W ogóle dziękuję wszystkim :P

    OdpowiedzUsuń