8 komentarze
  1. A ja się naczytałam tylu pozytywnych opinii na temat tej książki, że już miałam ją kupować... Dobrze, że tego nie zrobiłam, teraz wiem, że przynajmniej zaoszczędziłam pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko... jaka niska ocena :/ a chciałam ją kiedyś przeczytać... teraz się muszę nad tym zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawałek bardzo dobrej prozy moim zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, mi się tak ani bardzo podobała, ani nie podobała. Taki średniak, ale obiecujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, aż tak nisko? Czytałam już nieprzychylną opinię o tej książce, a Twoja tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że dobrze zrobiłam, nie kupując tej powieści (a miałam to w planach...przez jakiś czas).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ją niedawno dostałam i zobaczy się jak to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się trochę przeraziłem tą oceną. Tym bardziej, że tak bardzo odbiega od innych recenzji, które czytałem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm... mi książka przypadła do gustu. Autor miał całkiem ciekawy pomysł na fabułę, nie do końca go rozwinął. Mógł poświęcić więcej czasu na przedstawienie świata wykreowanego, jednak bardziej skupił się na bohaterach.

    Wcześniej sądziłam, że będzie to lektura męcząca, ale łyknęłam ją na jeden wieczór. Po kontynuację też chętnie sięgnę, a co! :-P

    OdpowiedzUsuń