4 komentarze
  1. Tak zachwalasz, takie ochy i achy, że niezwykle trudno mi jest dalej trwać w niewiedzy, muszę zacząć od pierwszego tomu, by zakochać się w tej serii jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne zachwyty nad tą serią ;) Nic tylko czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenia świąteczne zawsze najlepiej składać osobiście, jednak ponieważ nie mam takiej możliwości, postanowiłam zrezygnować z oklepanych formułek i dla wszystkich moli książkowych przygotować w tym roku coś specjalnego :). Zapraszam na mojego bloga, na którym znajdziesz filmik, który możesz potraktować jako kartkę świąteczną w wersji deluxe ;). Mam nadzieję, że Ci się spodoba i WESOŁYCH ŚWIĄT! :)
    Pozdrawiam,
    Esa

    OdpowiedzUsuń
  4. ale podkręciłaś moje chęci czytania, a nie mam na razie czasu... oj jak ja to zniosę...

    OdpowiedzUsuń