8 komentarze
  1. A mi się nasuwa jedno pytanie: Kto mi zasponsoruje całą serię, skoro jest taka dobra? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nadal nie zapoznałam się z drugą częścią, a tu widzę, że już 6 jest. Będę musiała to nadrobić w następnym roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mi zaspoilerowałaś tym niedoczekaniem się ślubu Mirona i Dory, ale w sumie to było do przewidzenia, że w tym kierunku się ich relacja rozwinie. Mam w domu 5 tomów, z czego tylko pierwszy przeczytany. Muszę w końcu nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę serię i strasznie żałuję, że już się skończyła :/

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAA! Ja też uwielbiam Heksalogię! I też mogę ją śmiało każdemu polecić :) I podziwiam - ja oprócz "och", "ach" , "Jadowska jest genialna" etc. pewnie nic sensownego bym nie napisała. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Urban Fantasy, a już tym bardziej z tą serią nie miałam do czynienia... widać, że muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naczytałam się tylu recenzji, że nie sposób nie sięgnąć po tę serię :)) Jestem zagorzałą fanką polskiej fantastyki, więc trudno mi przejść obok Jadowskiej obojętnie. I Twoja ocena - zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to co mi robicie jest po prostu przerażające, a ja nadal poszukuję pierwszej części bo w księgarniach nie ma;( Zdecydowanie chcę rozpocząć przygodę z tą serią!

    OdpowiedzUsuń