18 komentarze
  1. Przepiękne stosiki! Chciałabym już zabrać się za Divergent ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej interesuje mnie 'Bielszy odcień śmierci', z chęcią widziałabym tę książkę na swojej półce ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem szalenie ciekawa ,,Bielszego odcienia śmierci", ,,Córki łowcy demonów" i ,,Niezgodnej" ;)
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jakie cudne stosiki :))) Ale będzie czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym Ci podebrała "Bielszy odcień śmierci", brzmi tak intrygująco! Przyjemnej lektury:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny stos, życzę miłego czytania!

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie:

    papierowyazyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny stosik! Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny stosik. Kilka tytułów czytałam a na kilka mam chrapkę :) Niestety jak na razie to mam jeszcze dość spory czekający na mój wolny czas stosik ale postaram się w najbliższym czasie upolować coś z tej listy :D


    Pozdrawiam,
    Patiopea

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jakie piękności. Ja w Bractwie Czarnego Sztyletu chwilowo tkwię w jednym miejscu, a mianowicie przy pierwszym tomie. Z seria o Georginie to samo.
    Opowiastki planowałam kupić mojemu chrześniakowi na Boże Narodzenie. Stwierdziłam jednak, że jest trochę za mały i dostałam książeczki z przewaga obrazków a nie tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te stosy. U mnie tylko się powiększają stale.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety z tych wszystkich zbiorów znam tylko ostatnią pozycję, ale jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne stosy, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielbię serię Bractwa Czarnego Sztyletu :) Cudny stosik i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się "Nowicjuszka". Uwielbiam całą Trylogię Czarnego Maga. I ciekawa jestem książki "Świt zmierzchu". Niestety utknęłam na "Niewidzialnym pierścieniu". :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne stosy :) większości tytułów jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za zbiory! Po prostu zazdroszczę :)
    A tak btw. zauważyłam, że masz pierwszą część Mrocznego Serca, jeśli Ci się spodoba i będziesz chciała przeczytać też drugą, to akurat mam na zbyciu :)

    OdpowiedzUsuń