15 komentarze
  1. Pierwszą część trylogii akurat miałam okazję czytać - były to mile spędzone chwile, acz bez rewelacji, jakoś mnie nie ciągnie do kolejnych części:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, kolejna ciekawie brzmiąca seria... No ale skoro nie ma fajerwerków, to na razie sobie ją daruję, póki nie przeczytam całego ogromu książek, które mam do nadrobienia :D Świetna recenzja, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Książkę mam już od jakiegoś czasu, ale nie mam jak się za nią zabrać ;) Myślę, że niebawem się jednak za nią wezmę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująco brzmi opis tej książki, ale nie czuje jakiejś specjalnej potrzeby jej przeczytania, oczywiście jak mi się nawinie pod rękę, to nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Młodzieżowe powieści zawsze mnie rozczarowują, dlaczego podziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przeczytać tę trylogię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo to lubię :)) I cieszę się, że książka Ci się spodobała, choć moim zdaniem i tak tom drugi jest najlepszy (w 2011 to była moja książka roku :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała ją przeczytać, choć do tej pory ją omijałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej trylogii, ale klimaty średniowiecza i aura tajemniczości o której wspominasz brzmią zachęcająco ;) Ciekawe jak się prezentują kolejne części.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi ciekawie, chociaż średniowiecze to nie moja ulubiona epoka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Tematyka raczej nie moja, ale wiem komu mogę polecić tę trylogię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odniosłam się do tej książki tak samo jak Ty! I mam nadzieję,że już niedługo przeczytam pozostałe tomy trylogii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie klimaty :) Nominowałam Cię do Liebster Award http://kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się cieszę, że ją posiadam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż się cieszę, że mam w swojej biblioteczce :D

    OdpowiedzUsuń